28.5.11

28.5.11@*baby baby baby



Make The Girl Dance (myspace) /Paris FR / rock* club* electro*

Şimdi.. Make The Girl Dance iki kişilik bir ekip. Fransız bu adamlar. Tam Fransız yeni dönem müziği yapıyorlar bence. Klipler, çizgi dışında olmaktan ibaret; okunacak olursa. İlk çıkış parçaları "baby baby baby" 2009 yılında çok ilgi çekince hemen ikincisini yayınlıyorlar. Bana soracak olursanız Kill Me çok daha eğlenceli şarkı olmuş. Müzik güzel mi? Harika. Klipler güzel mi? Değil. Farklı mı? Bilemiyorum. Karar veremiyorum. Zamanın dikkat çekmek isteyen her işi gibi geldiler daha çok. Artık herkesin her an ulaştığı yerde bulunan maddelerin ve ulaşılması "yemek yemekten daha kolay" olan eylemlerin farklı algılanıyor olması rahatsızlık verici.Yasak meyveleri göstermek bi' o kadar farklılığını yitirdi benim için, umuyorum birçoğunuz için. Ne kadar? Çok.

Gizemdir

1 comment:

Anonymous said...

paylaşımlar güzeel